


Znění se hraje samo. Rozezní co je třeba.
Někde rezonuje, jako uvolnění. Jinde zní konkrétní zpráva.
Tu se dme vlna energie. Tu se zas rozlévá radost z hudby...
doba trvání: 1hod
znění pro jednotlivce: 1400Kč nebo vlastní cena
znění pro páry: 2500Kč nebo vlastní cena
znění - koncert pro libovolný počet účastníků
vlastní cena:
Určete si sami. Potřebujete zrovna slevu, zaplaťte méně. Chcete-li podpořit ZNĚNÍ, zaplaťte více.
Jde se mlčky. Směr je náhodný. Doslova žádný.
Procházky se konají v Praze a okolí.
doba trvání: 1hod
procházka pro jednotlivce: 1400Kč nebo vlastní cena
procházka pro páry: 2500Kč nebo vlastní cena
procházka pro libovolný počet účastníků
vlastní cena:
Určete si sami. Potřebujete zrovna slevu, zaplaťte méně. Chcete-li podpořit ZNĚNÍ, zaplaťte více.



Jaroslav Hrdlička a Jan Burian jsou PRÁZDNINY
Jaroslav Hrdlička* přednes* oddech
Jan Burian* hudba* volno
Toto je jen psaní
Toho kdo to píše
Toto je jen čtení
Toho kdo to čte
Nikdo to nepíše
Nikdo to nečte
Jen psaní
Jen čtení
Toto je
jen psaní a čtení
a vše
co zjevně vyvstává
a nic
co zůstává skryto
čtete-li nahlas:
Toto je jen psaní
Toho kdo to píše
Toto je jen čtení
Toho kdo to čte
Toto je jen mluvení
Toho kdo to říká
Toto je jen slyšení
Toho kdo to slyší
Nikdo to nepíše
Nikdo to nečte
Nikdo to nemluví
Nikdo to neslyší
Jen psaní
Jen čtení
Jen mluvení
Jen slyšení
Toto je
jen psaní
a čtení
a mluvení
a slyšení
a vše
co zjevně vyvstává
a nic
co zůstává skryto
Text: Pavel Novotný
Hudba: Jan Burian
Scéna/video/světlo: Jaroslav Hrdlička

Samomluva představuje organické spojení tří tvůrčích individualit, které se projevují ve třech různých mediálních oblastech. Výchozí experimentální text Pavla Novotného je dále fonicky konfrontován Janem Burianem, Jaroslav Hrdlička daný celek současně rozvíjí ve vizuální rovině. Samomluva je jakousi cestou od zrození jazyka až k jeho postupnému umlknutí, představuje zároveň jeden oběh mezi dnem a nocí, stejně tak jednu životní linii - pohybuje se v množství časoprostorových rovin. Jazyk se zde skládá z hlásek ve smysl, postupně se opět rozpadá do absurdity, nesmyslu a noří se do ticha. Inscenace pracuje se subtilními zvukovými i vizuálními elementy, není hlasitá ani řvavá, naopak vede diváka ke zjemnění a zjitřené pozornosti.
tudyma
a tam to soukat
tudyma
a tam a tudyma
promnout si mus
roz roz roz ko pnout se
rozutíkat proud dne
pudit pudy sem
tam
tudy
rukama vystřelit
rukama prstama
vyrůstat v rej dit
do do do!





